Incidències

Què es considera una incidència?

Qualsevol comunicació, aclariment o sol·licitud que vulgueu formular en relació amb un sinistre dels nostres productes (llar, vida, accidents, comunitats, etc.).

Qui pot obrir una incidència?

L'assegurat, els seus representats o els tercers implicats al sinistre.

Per què s'obre una incidència?

Per traslladar una informació necessària en la tramitació d'un sinistre o per formular peticions o discrepàncies sobre l'esmentada tramitació.

Com es gestiona una incidència?

Tan bon punt rebem la comunicació, el nostre personal inicia les gestions d'informació i coordinació per tal de resoldre-la.

Qui gestiona una incidència?

Existeix un departament específic, dins de la Divisió de Sinistres, que té per finalitat analitzar, gestionar i resoldre incidències.

Quina informació rebré sobre la incidència?

Si la incidència demana resposta, al més aviat possible, ens posarem en contacte per la via que ens hagi estat indicada per facilitar-vos la informació obtinguda sobre les qüestions plantejades.

Hi ha cap despesa associada?

La gestió d'incidències no genera cap despesa.