Reclamacions

Eterna Aseguradora posa a disposició dels seus clients un telèfon dedicat en exclusiva a gestionar les reclamacions. 

Telèfon de reclamacions 900 32 00 32 

Si ho preferiu, podeu exposar-nos qualsevol qüestió a través d'Internet. Només cal que empleneu el formulari de reclamacions corresponent.

Continuar llegint

Normes legals

La Llei 44/2002, de 22 de novembre, de Mesures de Reforma del Sistema Financer, va establir l'obligació de comptar amb un departament d'atenció al client, encarregat d'atendre les queixes i reclamacions.

Continuar llegint

Reglamento de Funcionamiento del Departamento de Atención al Cliente del Grupo Ocaso

Aquest Reglament regula l'activitat del Departament d'Atenció al Client del Grup Ocaso, el qual, en compliment de la normativa que regula el sistema financer, és obligatori a totes les entitats financeres.

Continuar llegint

Annex I: Procediment de Tramitació i Resolució de Queixes i Reclamacions

Procediment de Tramitació i Resolució de Queixes i Reclamacions

Continuar llegint