TELEFÒNICAMENT:

Per tal de sol·licitar qualsevol servei inclòs en aquesta garantia, heu de trucar al número de telèfon 902 33 23 13
24 hores al dia els 365 dies de l'any

Tret dels serveis d'orientació psicològica telefònica, orientació social telefònica, segona opinió mèdica i assessorament gestoria administrativa, que estan disponibles en horari de 9:00 a 19:00 de dilluns a divendres (excepte festius de caràcter nacional).

En fer la trucada caldrà indicar les dades següents:

  • NIF/NIE de l'assegurat.
  • Nom de l'assegurat.
  • Servei o assistència que se sol·licita.

A TRAVÉS DEL NOSTRE WEB:

Per a sinistres d'assistència informàtica remota, assistència tecnològica de la llar (TDT, DVD, càmera digital, videoconsoles, telèfon mòbil, etc.), còpia de seguretat en línia i descàrregues de programari.

A la secció de llar, després d'introduir el número de pòlissa i el NIF/NIE, a l'àrea d'accés a clients situat a la pestanya d'Assistència multiserveis.

A partir d'aquest moment, estareu connectats a les pàgines d'accés i ús del servei d'Europ Assistance.