Els serveis que inclou es poden classificar en tres grans grups:

  • Serveis de salut i socials:
    • Segona opinió mèdica en cas de malaltia greu.
    • Orientació psicològica telefònica en situacions de tensió emocional, problemes familiars, etc.
    • Orientació social telefònica en situacions de necessitat o assistència social.
    • Telefarmàcia.
  • Serveis tecnològics:
    • Per resoldre tot tipus de qüestions relacionades amb l'ús i el funcionament del PC i altres dispositius tecnològics (TDT, vídeo, càmera digital, telèfon mòbil, videoconsoles, etc.):
      • Presència de virus.
      • Ajuda amb l'ús d'aplicacions Office, etc.
      • Configuració dels sistemes operatius i programes.
      • Recuperació de dades.
  • Altres serveis i gestions garantides:
    • Gestió de l'anul·lació de targetes en cas de robatori o pèrdua.
    • Bloqueig del telèfon mòbil en cas de robatori o pèrdua.
    • Canvi de domiciliacions bancàries de qualsevol tipus de rebut.
    • Assessorament telefònic sobre els temes relacionats amb gestoria administrativa, trànsit, escriptures, hipoteques, certificats, etc.
    • Servei de gestió de reserves de bitllets d'avió, tren, hotels, espectacles, restaurants, cotxes de lloguer, etc.
    • Gestió de subministraments, d'aigua, gas, llum i telèfon.
    • Accés a la Xarxa de Gestories Administratives.
    • Serveis d'enviament de flors, fax, telegrames i taxi.
    • Contacte amb reparadors.